استودیوهای بازی سازی کریسمس را به هواداران تبریک گفتند

به گزارش تیم علمی، چیزی تا انتهای سال 2023 میلادی باقی نمانده و همانطور که می دانید، 5 روز قبل از اتمام یک سال میلادی، کریسمس است. کریسمس یا روزی که مسیح بجهان آمده یکی از مراسم های مهم در سرتاسر جهان بوده که حالت فستیوال به خود گرفته است. فستیوالی که تقریباً تمام جهان درگیر آن شده و در این بازه از سال، جهان ظاهر خاصی به خود می گیرد.

استودیوهای بازی سازی کریسمس را به هواداران تبریک گفتند

این تغییر در دنیای گیمینگ هم وجود داشته است. همانطور که می بینیم در فروشگاه های مجازی و موارد دیگر که مرتبط با دنیای گیمینگ هستند، همگی زمینه کریسمس پیدا نموده و ظاهر خاصی به خود گرفته اند. حال شرکت های سازنده بازی نیز کوشش کردند تا کریسمس را به سبک خود به هواداران تبریک بگویند و هر شرکت نیز به طریقه خاصی این کار را انجام داده است.

سال 2023 میلادی سال بسیار خاصی در دنیای گیمینگ بود. سال جاری ما شاهد عرضه عناوین مختلفی بودیم و می توان گفت که سال 2023 میلادی بزرگ ترین سال در سبک نقش آفرینی بود. بازی های مختلفی مثل استارفیلد (Starfield) و دروازه بالدور 3 (Baldurs Gate 3) با عرضه خود تغییر بزرگی در سبک نقش آفرینی ایجاد نموده و این سبک را به یک سطح نو بردند.

سال 2023 میلادی شاهد بازگشت بعضی مجموعه ها مثل مرد عنکبوتی مارول بود که با عرضه شماره 2 توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند و به یکی از عناوین این سال تبدیل گردد. همینطور اینکه بتسدا با عرضه استارفیلد توانست توجه افراد زیادی را به خود و این بازی جلب کند ولی متأسفانه با گذشت زمان کاربران بیشتر از این بازی ناامید شدند.

به نوعی می توان گفت که سال 2023 میلادی با درخشش راکستار به اتمام رسید. به این شکل که تریلر جی تی ای 6 (GTA 6) توانست توجه افراد بسیار زیادی را به سمت این شرکت جلب کند و پس از 10 سال هواداران به آنچه که می خواستند برسند. بازی جی تی ای 6 قرار است در سال 2025 میلادی در دسترس کاربران قرار بگیرد ولی همین معرفی رسمی توانست دل هواداران را تا حد زیادی شاد بکند.

با اتمام سال 2023 میلادی وارد سال بعدی یعنی 2024 می شویم. اینکه در سال 2024 ما شاهد چه بازی یا عناوینی خواهیم بود هنوز تعیین نیست ولی با توجه به بازی هایی که در سال 2023 میلادی عرضه شدند، محتمل است که 2024 هیجان سال قبل خود را نداشته باشد.

حال نوبت به کارت های تبریک کریسمس می رسد. هر شرکت کوشش خود را نموده تا در کارت خود یک نشانه از بازی یا سبک طراحی خود داشته باشد تا هواداران بیشتر از این کارت ها خوششان بیاید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 دی 1402 بروزرسانی: 8 دی 1402 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2360

به "استودیوهای بازی سازی کریسمس را به هواداران تبریک گفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استودیوهای بازی سازی کریسمس را به هواداران تبریک گفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید